Mijn kaart werkt niet in Australie


mijn dochter is sinds zaterdag in Australie maar haar credit kaart blijkt daar niet te werken wat moet ze nu doen View answer
icon

Meilleure réponse par Maxime 1 février 2016, 15:28

Alain Gezel a écrit:

mijn dochter is sinds zaterdag in Australie maar haar credit kaart blijkt daar niet te werken wat moet ze nu doen


Hey Alain,

Sorry dat je dochter haar plezier in Australië een beetje verhinderd wordt door dit probleem.
Normaal gezien wordt de Visa-kaart in Australië aanvaard, maar we zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Hiervoor moeten we even in haar dossier kijken en meer weten over de transacties die ze heeft proberen te doen.
Dit kunnen we helaas niet zomaar, ze zal ons dus even moeten bellen op 02 433 41 41 zodat we haar kunnen helpen via een beveiligde lijn.

Als je nog verdere vragen hebt kan je terecht in onze Nederlandstalige Blue room, zo kunnen de andere leden jou in de toekomst ook helpen

Bonjour Alain,

Nous sommes désolés pour le désagrément, les cartes visa sont acceptées en Australie sans activation préalable. Nous aurions besoin d'un appel téléphonique sécurisé pour vérifier dans son dossier ce qui pourrait bloquer.

A l'avenir, nous conseillons à nos membres néerlandophones de poster leurs questions ou messages dans https://nl.community.hellobank.be/ , ainsi les autres membres pourront aussi participer à la discussion.

Afficher l'original
Commenter

1 reactions

Badge +1
Alain Gezel a écrit:

mijn dochter is sinds zaterdag in Australie maar haar credit kaart blijkt daar niet te werken wat moet ze nu doen


Hey Alain,

Sorry dat je dochter haar plezier in Australië een beetje verhinderd wordt door dit probleem.
Normaal gezien wordt de Visa-kaart in Australië aanvaard, maar we zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Hiervoor moeten we even in haar dossier kijken en meer weten over de transacties die ze heeft proberen te doen.
Dit kunnen we helaas niet zomaar, ze zal ons dus even moeten bellen op 02 433 41 41 zodat we haar kunnen helpen via een beveiligde lijn.

Als je nog verdere vragen hebt kan je terecht in onze Nederlandstalige Blue room, zo kunnen de andere leden jou in de toekomst ook helpen

Bonjour Alain,

Nous sommes désolés pour le désagrément, les cartes visa sont acceptées en Australie sans activation préalable. Nous aurions besoin d'un appel téléphonique sécurisé pour vérifier dans son dossier ce qui pourrait bloquer.

A l'avenir, nous conseillons à nos membres néerlandophones de poster leurs questions ou messages dans https://nl.community.hellobank.be/ , ainsi les autres membres pourront aussi participer à la discussion.

Votre réaction